Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru:

1. Towary zakupione w sklepie Weseliana.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki.

2. Prawo zwrotu nie dotyczy rzeczy personalizowanych.

3. Prawo zwrotu dotyczy klienta indywidualnego, nie dotyczy firm.

4. Zwrotowi podlegają towary bez śladów używania oraz dostarczone do nas nienaruszone, czyste oraz w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie.

5. Klient ponosi koszty odesłania towaru. Weseliana.pl nie przyjmuje zwrotów przesłanych w formie przesyłek za pobraniem.

6. Do zwracanego towaru należy dołączyć formularz odstąpienia od umowy zawarty w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.

7. Kwota równoważna cenie zakupu zwracanego towaru wraz z kosztami najtańszego, zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez Weseliana.pl , będzie przekazywana niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dnia od daty otrzymania przez Weseliana.pl informacji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży. Zwrot płatności następuje wyłącznie w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany przez klienta. Koszty przesyłki poniesione przy odsyłaniu zamówienia nie podlegają zwrotowi.

8. Adres do zwrotów: 

Weseliana Paulina Pawlak
Północna 46
91-425 Łódź

Uszkodzenie w transporcie/brak towaru:

1. Warunkiem rozpatrzenia wniosku o uszkodzenia towaru w transporcie lub braku towaru w przesyłce jest sprawdzenie przez klienta podczas odbioru, w obecności kuriera, zawartości paczki i spisanie Protokołu Szkody z kurierem (protokół posiada go kurier).

2. Skan protokołu należy przesłać na adres: sklep@weseliana.pl lub przesłać na adres: Weseliana Paulina Pawlak Północna 46 91-425 Łódź.

Reklamacja:

1. Reklamacje są przyjmowane tylko mailowo lub listownie. Weseliana.pl nie rozpatruje reklamacji telefonicznych.

2. W przypadku reklamowania towaru (wada lub towar niezgodny z zamówieniem), należy wysłać mail z opisem reklamacji na adres: sklep@weseliana.pl lub listownie na adres: Weseliana Paulina Pawlak Północna 46 91-425 Łódź

3. W opisie reklamacji należy podać numer zamówienia oraz dokładny opis reklamowanego przedmiotu. Pomocne w pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, może okazać się zdjęcie.

4. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27.07.2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz/ 1176 z późn. zm.)

Procedura Zwrotów i Reklamacji jest szczegółowo opisana w Regulaminie sklepu oraz jest regulowana stosownymi przepisami prawa Kodeksu Cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl